Tisdag.

Blev inget bloggande igår, hade inte någon tid över till det..
Det blev ingen morgonträning, jobbet ringde så jag fick börja tidigare.
Jag slutade vid fem, åkte direkt hem för att äta middag och städa.
Idag har jag jobbat, sen hjälpt Elin i lägenheten igen.
Vi stötte på John påvägen upp till Jysk, så vi bjöd över honom på middag.
Nu är lägenheten snart klar, gardiner och hatthylla ska upp, sen så!
I morgon är jag ledig, då ska det minsan bli morgonträning! men sen då?
Jag måste ta mig upp till InterSport för att kika efter en vattentät jobb jacka.
Nej nu ska jag ta och krypa ner och kika på Lucky you.

Godnatt.



Jag saknar dig, det gör jag... för du betyder massor.
Men jag tycker faktist att jag är värd en ursäkt?
Du kan bli elak, riktigt elak... det är därför jag inte åker med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0