Söndag.

Ska slänga in ett inlägg innan jag kryper ner i sängen.
Igår drog vi till IKEA, jag, Elin och Fia. Elin shoppa loss.
Vi blev vrålhungriga och blev "tvugna" att stanna på Max. haha!
Hem, bar upp allt i Elins lägenhet, på kvällen blev det ändrade planer.
Jag var inte alls sugen på någon fest över huvudtaget.
Så Elin stack på fest, jag och Fia gick hem till David.
Där bjöds det på filmkväll med tecknat, morötter och dipp.
Kom hem vid två och tatalslockna i sängen.
Blev väckt utav Elin i morse som kom över på en frukost.
Hon undrade vem som var på fest igår egentligen, jag var bra trött.
Vi tog en promenad till henne för att skruva möbler och möblera.
Tekniska jag kopplade sladdar och fick en hall lampa att lysa.
Jäklar var nöjd jag blev, haha! jag har aldrig kopplat i sånna uttag.
Och nu kom jag precis innanför dörren.
Haha, det var min helg det! jobb i morgon, men först... morgonträning.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0