Lite sliten.

Igår var vi ju iväg och kollade på crosstävling, det var faktist riktigt kul!
Så vi kommer garanterat att haka på fler gånger, massa snygga karlar.
När jag kom hem stod middagen serverad på bordet, sen en snabb dusch.
David och Joakim kom och hämtade upp mig, åkte till David för lite soffhäng.
Sen knatade jag bort till fylle kaoset en liten bit bort... :)
Men vi körde fullt ös, som slutade med vem vill bli miljönär runt 4 tiden.
Vaknade upp runt 8, Avi kom och hämtade mig och Zandra.
Kom hem lagom till fruosten sen total slocknade jag i min säng, vaknade nu.
Usch, jag är helt slut. Skulle kunna ligga och sova hela dagen tror jag.
Nej, nu är det dags för lite tvätt, städning och långbad...
Ikväll blir det nog film hemma hos David.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0