Måndag.

Och så har ännu en helg passerat, den här bjöd på musik, vännner och familj.
Mormor och morfar kom från Dalarna och hälsade på över helgen.
Hann dock bara hälsa fort i fredags innan jag drog in på Hoffmaestro & Chraa.
För första gången på flera år fick Grönan stänga portarna, fullsatt!!
Så ni kan ju tänka er hur myckert folk och tryck det var under konserten..
I lördags åkte jag ner en vända på stan med mamma, mormor och morfar.
Mamma hittade en jobbar jacka åt mig på Intersport. Tack Tack!
På kvällskvisten kom Johan och Fia över också, vi åt kräftor, räkor, paj.. 
Efter maten kom Anna och hämtade mig , girls night out stod på schemat.
Jag, Linda, Elin och Anna satt ute på Annas altan, drack vin och kaffedrinkar.
Kvällen avslutades som vanligt med Mobergs, Statoil och Sunny Hills.
Segsöndag med Joakim, David, Vidar och Anna. Chips, dipp och ett gäng filmer.
Nu har jag precis sagt hej då till mormor och morfar, dags för träning!

det var min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0