Fredag.

Igår var jag och fikade med Elin, Oskar, Kalle och Jocke.
Kom hem på tok försent, tog med datorn till sängen för att kolla facen.
Jo, det resulterade ju i att jag blev pigg och somnade efter ett.
Klockan ringde 05:00 i morse, kände mig faktist ovanligt pigg.
Hoppa in i duschen och sen cyklade jag iväg till jobbet.
Det var kul att jobba idag, börjar komma in i det nya nu.
Dock var jag så sjukt trött när jag skulle hem så jag gick med cykeln.
Hann komma hem och ta en snabb kaffe med Sanna, sen ringde John och sa att han var påväg för att hämta upp mig, han tyckte att vi skulle fika.
Nu är jag hemma igen, vad tusan ska man hitta på ikväll? det är ju fredag.
Blir nog inte så mycket, en film kanske? är ensam hemma.

Nu ska jag bada jacuzzi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0