Söndag igen.

Japp! då har helgen passerat. Och i morgon är det dags för jobb.
I fredags så tog jag, Johan, Fia och Lisa en liten biltur.
Vi åkte bla ut och hälsade på Fredrik, vilken fin gravsten han fått!
Igår åkte jag med David och Joakim till Upplands Väsby.
Dom körde cross och jag sprang runt och fotade.
Hem snabbt för mat, dusch och fix.. sen vidare hem till Elin.
Där blev det en hej dundrandes förfest med nyponshots, gas och spel.
Sen vidare upp till Mobergs, där blev det nog svart för min del.
Vaknade iaf hemma hos Elin i morse, hon hade klätt av mig hon.
Tur det, slapp jag sova i min nya fina klänning.
Dagen har mest spenderats i sängen med film och hemkörd mat.
Nu är jag hemma igen! tvättar och väntar på middagen.
Ikväll blir det Ben & Jerrys och The Guardian i min ensamhet.
Juste! Kalle är ju bra rolig han (not), han tog min mobil ett antal gånger igår, gick ut på facebbok och ändrade mitt namn.
Tydligen har dom en maxgräns på 3 ggr, för nu kan jag inte ändra tillbaks.
Så för tillfället heter jag Arn Kuusela Tempelriddaren, roligt... jätte roligt!
"Din ansökan om namnbyte har avslagits av vårt automatiska granskningsystem."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0