Äntligen fredag.

Jag är trött, har nog aldrig varit såhär trött... ögonen är helt torra.
Efter en lång arbetsvecka är en fredags kväll obeskrivligt bra.
Så bra att jag med gott samvete tänker stanna hemma hela kvällen.
Och göra absolut ingenting, kanske gå till Flygfyren och köpa lite snacks.
Tog en liten promenad med Lisa efter jobbet, det var mitt för idag!
Finns inga planer för imorgon, inte mer än att jag ska köpa nytt träningskort.
David frågade om jag inte ville med till Upplands Väsby när dom ska köra.
Kvällen får vi se, Elin har ju inte lagt ner mycket energi på hennes firande.
Så det kanske blir lugnt då med, jag vill på bio, I rymden finns inga känslor.
Nej nu är pizzan färdig!

adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0