Vilken underbar helg!!

I fredags så skulle jag ta det lugnt, hänga med David och JW.
Men planerna blev ändrade och jag åkte hem till Zandra på lite fördrinkar
 innan vi begav oss till Contiga hallen och Dansbandsgalan.
Hahaha.. vi lär ju garanterat ha varit yngst där inne, men kul var det!!
Kvällen slutade hos JW med lite folk och ett par drinkar fram till fyra snåret!

I lördags vaknade man till hemma hos JW i skaplig tid.
Johan och Fia hämtade upp mig och vi åkte ut på landet och solade.
Vid två var vi tillbaks i stan och det blev ett snabbt besök på glasbanken.
Hem till Daniel där vi skålade in 15:00 slaget med Lansons rosa campange.
Sen var det igång! sån jävla nice dag! öl på balkongen i solen till 9 tiden.
Fotbolls spel på vägarna från Grind till Hamnen då bollen hamnade i viken! :P
Vi satte oss på Norrtäljebåten i solen med mera öl och snacks.
Sen fortsatte vi till Trädgårn där vi blev kvar till stängning.
Vidare hem till David där jag total decka i hans säng vid 2.



Idag sov vi läääänge! så jävla skönt.
Sen mötte vi upp dom andra, drog till Esplanaden och käkade lunch.
Efter det blev det glass och folboll hos JW nere i Sunny Hill.
Nu sitter jag ute i skogen igen, JW och David har precis åkt hem.
Så kvällen avslutades med film och ostbågar!! nice!!

Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0