Poker Face!

Tjabba Tjena Hallå!!
Har inte skrivit  av mig på ett par dar! har haft lite annat för mig.
I måndags var jag ledig! träffade Erica och Ofelia, sen åkte jag hem till Zandra.
Igår slutade jag tidigt så jag åkte ut hit och solade, sen kom Elin och vi åt middag.
Mötte upp David vid 22 tiden och gjorde han sällskap bort till Gävle.
Kom tillbaks till honom efter tre någon gång, gick och la mig direkt.
Vaknade till efter stund då David ligger och messar med JW, kom på att jag skulle kolla om jag ställt mitt alarm, tappar telefon jäveln i golvet så batteri luckan flyger av.
Så halvt fortfarande i sömnen hänger jag över sängen, suckar, stönar och letar.
Då David kläcker ur sig; - Jossan, vad gör du? letar du efter dammråttor? hahahaha.
Vaknade till 9, hoppade in i duschen och mötte upp Erica vid 10.
Vi utträttade lite viktiga ärenden, vilket tog överdrivet lång tid.
Efter det blev det lunch med Elin nere i parken, sen ut hit igen!
Nu börjar det bli dags för att sova! något man inte gjort allt för mycket.

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0