Måndag.

Ligger i sängen ute i skogen i min ensamhet och lyssnar på Erik Hassle.
Idag var det inte lika skönt att stå ute på jobbet, vart tog värmen vägen?
Det var ju så rackarns skönt ute i lördags! vilket btw bidrog med lite myggbett.
Lite, hela min kropp är sönder stucken! helt sjukt, har aldrig sätt något liknande. 
Annie var förbi en sväng nyss, vi skulle dra ner till sjön och chilla, men det gick ju åt pipan! det var så mycket mygg, alltså det går inte ens att beskriva.
Dom var var överallt, som en tjock dimma! helt sinnessjukt!
Så vi fick dra tillbaks hit, och chilla i min säng istället. :D haha.
På fredag drar jag, Johan och Fia ner till Helsingborg! Jag längtar som fan.
Bara komma ner dit, fira Jenni, dricka bärs och ta en tripp över sundet till Danmark.
Hoppas veckan med allt jobbande och allt går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0