Haha! en klok sexåring!

Jag fick nyss ett telefonsamtal ifrån Helsingborg, det var min systerson Sam.

- Hej Josse!
- Hej Sam!
- Jag har redan en lös tand igen! jag ska dra loss den med en tråd ikväll.
- Oj! det låter läskigt, vågar du det?
- Ja, så gjorde jag med min första lösa tand.
- Okej! vad modig du är!
- Ja, fast jag kan inte göra det nu för att jag åker buss.
- Haha!! okej.
- När kommer du ner till oss och hälsar på?
- Snart Sam!! vi kommer med Johans bil.
- Okej, då får ni åka skit långt.
- Haha! Ja, det är ganska långt att åka bil ner till er.
- Ja, men det finns ett problem då.
- Haha! okej? vad är det då?
- Den som kör får inte dricka någon öl, eller vin!!
- HAHAHAHAHA!! nej, det har du rätt i Sam, Johan får låta bli det.
- Ja! för annars blir det inte roligt om man blir stoppad utav polisen med alkohol!!

Hahahha, jag ligger fortfarande och skrattar i sängen.. :D klok unge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0