Gokväll!

Det har varit dåligt med uppdatering här, jag har varit helt slut dom sista kvällarna.
Helgen var toppen!! badade ju jacuzzi i fredags med Fia, Johan och David.
I lördags skulle jag bara ta det lugnt, men Erica lurade iväg mig på annat :)
Så det blev öl och Mobergs, schysst band med bra covers och en massa dans.
I söndags blev jag väckt utav David som frågade om jag ville äta pizza.
Så dom hämtade upp mig, vi åt och sen åkte vi till David och kollade film.
Det var helgen det, igår jobbade jag sent, åkte till Johan och Fia efter och hängde.
Jag bor fortfarande kvar här ute på landet, jätte mysigt!
Har haft nattsällskap varje kväll, annars hade jag väll tråkat ihjäl! :P
Nu är jag iaf själv en stund, hinner jag rensa hjärnan ett tag.
Det är alldeles för mycket som snurrar runt där uppe nu.
Tankar jag aldrig trott skulle existera, men som jag blir påminnd om varje dag.
Om det är till det possitiva? det visar sig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0