Ett glas rosé?

Ja, jag är helt totalt slut!! har knappt sovit något på veckor.. nattmänniska!
Idag har jag iaf jobbat från 07:30-17:00. Kom precis innanför dörren i Grind.
Har varit ut och hämtat upp mina saker i huset, så nu ska det tvättas.
Är ju bara hem och vänder, bor i en resväska just nu känns det som.
Jag har jobbat klart för veckan, fick ledigt på fredag när vi ska dra!
I morgon ska jag till Täby C med Erica och Ofelia, hitta sommar nytt.
På fredag blir det en sväng på stan med David innan vi drar.
Har fått med oss honom på Helsingborgs trippen, skit kul!
Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och börja tvätta kläder.

Onsdagsklubben på Trädgårn ikväll kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0