It Never Snows In L.A.

Idag mår jag som jag förtjänar antar jag.. Det var skit kul igår!
Först lite öl hos David medans vi snygga till oss,
sen lite mer hemma hos bror innan vi stack ner till Trädgårn.
Efter det blev det inte helt otippat, Mobergs.
Halkade och slog sönder mig på vägen hem till David inatt, snoooor halt.
Vaknade i alla fall upp där i morse med trasiga ben och pannknack.
Så den här dagen har jag spenderat nerbäddad med film och snacks.
Kom hem för ca en timme sen, ligger i sängen helt död med laptopen i knät.
I morgon så är jag ledig, ska nog försöka sova bort hela dagen tror jag.
Haha, känner mig helt slut! sen blir det jobb hela veckan igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0