Söndag.

Vad är det för jävla helvettesväder jag vaknar upp till? blir så jävla less.
Snön bara vräker ner, och jag som trodde att våren var här. Tji fick jag!
Gårdagen bjöd iaf på både det ena och det andra.
Jag, David och Elin åt middag och kollade på Trubbel i Paradiset hos David.
Sen på kvällskvisten så kom Annie och hämtade upp mig, det blev mycket skratt, bra musik och ett par vändor till Statoil fram till halv 5 då jag kom hem och toksomna. :)
Nu är det söndag, och jag har bestämt mig för att hålla mig inne hela dagen!
Såg precis till min stora förvåning att schemat jag hade i huvet inte stämde överrens med det som står i kalendern :P jag jobbar kort dag i morgon och är ledig på fredag.
Vilket är mycket skönt, hinner jag uträtta en massa bra saker på fredag!

Nej, nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0