Onsdag.

Varför vänjer man sig aldrig med att gå upp tidigt på morgonen?
Jag var totalt slut när klockan ringde vid sex i morse, fick slita mig upp.
Snooza om och om igen, så jag fick tok stressa och göra mig klar på 10 min.
Idag så har vi dansat oss helt svettiga till Erik Saade - Manboy med alla barnen. haha!
Åkte med Sandra hem efter jobbet, blev bjuden på middag och fixade musik till jobbet.
Så nu är jag precis hemkommen. Orkar inte ens titta på Greys ikväll.
Tänker sitta här och dö hänga en stund sen blir det tidigt i säng.
I morgon börjar jag jobba ännu tidigare, dock slutar jag ju tidigt då också.
Så då ska jag nog till och med ta mig ner på stan en sväng och kika.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0