Hair, hair, hair...

Jag kanske ska testa färga tillbaks till mitt egna vanliga blonda hår?
Haha, nej! skulle nog inte se riktigt klok ut.
Knappt så jag minns själv hur jag såg ut innan jag började färga håret mörkt.
Men jag är ganska inne på att slänga i lite feta vita slingor, det är ju skit snyggt!
Typ en i luggen och sen 3-4 st till lite här och där.. lite rockigt sådär.
Längen vågar jag nog inte göra något åt, fast jag är sugen.
För att jag känner mig själv och vet att jag kommer ångra mig nå djävulskt.
Men sen så är det ju det här med lugg, det är snyggt. Ska jag? brukar ångra mig.
Men vad fasen, det är ju bara hår. Och min lugg växer alltid så att det knakar!
Men klipper jag lugg kan jag ju inte göra slingorna? iaf inte i luggen.
Gaah, jag blir galen i den här hår/frissyr djungeln.

Lugg?                                          Eller inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0