Ett par härliga dagar!

I fredags när jag slutade åkte jag, Joakim och David in till Täby Centrum.
Vi stress shoppade lite kläder och bra saker innan vi åkte vidare till Heron City.
Där käkade vi Pizza,  mötte uppp Johan, Fia och John sen blev det Avatar...
Jäävligt grymt med 3D alltså, så nu ska vi snart tillbaks för ännu en 3D film..
Det blev sång i bilden hem och natten avslutades med kaffe hos Joakim.
I lördags så blev det frukost på stan med Joakim, Johan och Fia.
Sen hjälpte Fia mig färga håret innan jag skulle till Erica.
Förfesten var underbar, gammal musik, en massa sång och alkoholhaltiga drycker.
Vi åkte upp till Mobergs där vi slog klackarna i taket tills Alex hämtade oss vid tre.
Söndagen var seg, Joakim väckte mig vid 3 då vi åkte till David och käkade kebab.
Sen köpte vi en massa snask och hyrde den nya Road Trip.
Igår blev det thai lunch med Elin på stan, sen lite presentshopping.
Det blev middag hos David innan Elin började jobba,
då åkte jag och David hem till Joakim och såg Transformers 2.
Idag så har jag inte gjort mycket, sitter hemma hos David nu, ska laga middag snart.
Sen ska jag bara hem och vänta in Hemmafruarna som äntligen börjar ikväll..
Kort och snabbt, det var mina senaste dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0