Vad har hänt sen sist?

Jo i onsdags så firade vi ju Linda som fyllde år, Sunny Hills och Trädgårn.
Igår när vi vaknade så drog jag, Joakim och Lisa ut till Lunda och bada.
På kvällen blev det film, hallonsoda och chips med David och Joakim.
Trodde att jag var påväg hem där vid halv elva, men det vart inte riktigt så.
Jag och Elin drog ut till Väddö för att köra in fulla människor till Norrtälje.
Fick smaka på min första nära döden upplevelse påväg in till Norrtälje igen.
Elin och jag sitter i fram, hon diskuterar med Ture som sitter i bak....fram kliver en stor ÄLG!! vilket Elin inte ser!!!
Jag skrek för kung och fosterland, en galen tvärnit halvmetern framför.
Tillbaks i N town och lagom pumpad med adrenalin tar vi en fika runt halv ett.
Skulle ringa och väcka Joakim vid 1 för att han skulle åka till Månkarbo,
när vi väcker honom är vi lika pigga så vi hängde med på en tur och retur till Månkarbo mitt i natten.
Klockan 06:30 ramlar jag och Elin inannför min dörr där mamma och Peter äter frukost, dom bara kollade på oss och skattade!
en snabb dusch sen tok somnade vi.
Vaknade vid två idag, känner mig fortfarande skit trött.
Så nu drar jag till Zandra och dricker kaffe och pratar om helgen som var! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0