Singö sliten..

I onsdags så fyllde Back Beauty år, det firades givetvis!
Först en fika hos honom, tårta och likör 45 med mjölk!
Sen vidare ner till Antep för en bit mat, lite öl och sång.
Mellanlandade hos David innan vi drog oss ner till Teaterns terass.
Det var så vidrigt varmt där inne så vi drog till udden för ett dopp.
Så vid 6 tiden vandrade jag och Lisa hemmåt genom stan i spöregnet.
Torsdagen hängde vi bara hos David, sen hyrde vi Snabba Cash.
Fredag, jag var bara hemma hela dagen, städade och tvätta.
Elin kom in på kvällskvisten så vi satt ute på altanen och drack öl.
Tog taxi ner på stan, såg kön till teatern och vände ner till Grind.
Lördag, blir väckt utav mamma kl 15:15. Mobilen borta, Har dom andra åkt?
Ringer i panik till min bror och undrar om dom redan dragit till Singö.
Hoppade upp och var klar på 20 min, sen bar det ut till Singö.
Grisfest, det är det ända rätta ordet. Min kropp är helt blåslagen.
Bilder får jag återkomma med, för min kamera hade jag glömt hemma.
Nu ska jag ner på stan med mor min och fixa det sista till festivalen!!

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0