♫♪

Nu så ska jag försöka sammanfatta min underbara helg!
I fredags var vi nere i Sunny Hill, grilla och drack en massa öl.
Tog en sväng ner på stan och besökte Teaterns terass. Jävligt nice!
I lördags morse blev jag väckt utav en duns i sängen och en glad valp.
Johan  var hundvakt, så vi tog en långpromenad i den gassande värmen.
Kom hem helt slut med skavsår, tog en dusch och fixa till mig.
Sen bar det av till Grisslehamn för en ålandstripp med familjen.
Åt god mat och drack drinkar i solen ute på däck.
När vi kom tillbaks till Norrtälje så mötte vi upp killarna på båten.
Åkte ut till Piren där vi slog ankare och partade loss in på småtimmarna.
Den kvällen bjöd på det mesta, giftemål, bartömning, nattbad och snygga killar. ;)
Vaknade  ihoptryckt i en 50 grades varm båt, bakfulla och fina.
Gick in på Piren och käkade lunch innan vi drog ut för en heldag på havet.
Sol, trevligt sällskap och en himlans massa skratt, Väddö fram och tillbaks.
Sen vidare hem till Daniel för drinkar på balkongen och nattbad i viken.
Idag är det måndag, och jag är totalt slut!! en tre dagars fest tär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0