Badjävlar!

Klockan ringde kl 09:00 i morse, halv 10 låg jag ute på altanen.
Och där har jag legat hela dagen! stekt stekt stekt...
Var barnvakt åt Wille mellan fyra och fem, han hittade vattenslangen.
Så dyngsur och pin svettig satte jag honom i vagnen och gick till OKQ8.
Glass i stora lass! när vi kom tillbaks kom Zandra och hämtade upp honom.
Samtidigt kom David och plockade upp mig för en sväng på flygis och sen hem till honom för att fylla hans dator med mina pics och en kaffe på balkongen.
Raggade upp lite badjävlar, Maja, Vidar, Linda, Dan, Joakim, Gunnar, David och jag drog bort till Malmen för det hederliga kvällsoppet!
Nu kom jag precis innanför dörren, dags för en dusch och sängen.
Jobb i morgon, äntligen!! jag har längtat tillbaks faktist.
Skönt att vara ledig, men ändå! jag stortrivs på jobbet.

Sleep Tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0