Snabba Cash.

I fredags efter jobbet åkte jag hem till Joakim.
Vi bestämde oss för att dra till Heron City och se Avatar 3D.
Men tiden var inte på våran sida och allt skulle blir så sent.
Så jag, Joakim, John och David gick och såg Snabba Cash här i NT istället.
Filmen var sådär, boken var mycket bättre. Men Joel... gaaah! han är HET!!
Lördag morgon drog jag med en bakfull Anna ner på stan för shopping.
Det blev en vit topp, en svart klänning och spets brallor!
Kl 18:00 kom Viktor och hämatade mig, och vi drog iväg ut till Malsta.
Vilken kväll... jag hade så sjukt roligt! mycket sång och dans.
Mobét var väll sådär, piss snö, piss kö, piss vakter..
Vid 3 staplade jag hem, i skinnjacka och spetsbrallor, i snöstorm! YEY!
Idag har jag bara legat nerbäddad i soffan och sett Johan Falk x2!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0