Pulkarace!

Anna och Johan kom ut till mig, vi drack kaffe & proppade i oss after eight.
Sen drog vi in till Solbacka och åkte pulka, snowracer & säck.
Andra åket drog jag på en rå vurpa! Hahaha...
Skulle tydligen ta alla gupp på vägen ner! :)
Så jag flög rakt upp i luften och landade med huvudet ner i marken med fötterna rakt upp! jääävligt skönt, det liksom knakade så fint.
Men inte gav jag upp för det fast jag i princip var orörlig.
Nej nej, vi fortsatte, och jääävlar så kul det var.
Men nu när jag har fått komma hem och kännt efter så var det mindre kul.
Frågan är ju om jag kommer klara av att komma upp ur sängen i morgon.
Bjuder på lite bilder i alla fall!

Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0