Nu får det vara nog.

När tänkte den här jävla kylan och all snö försvinna!?
Jag vill ha sommar! värme, balkongpartyn och Peace & Love.
Aja nog om det, den här veckan har det blivit jobb, lååånga dagar.
Måndag, tisdag, onsdag ute i Svanberga, mycket roligt!
Jag har inte träffat en kotte den här veckan! bara jobbat, ätit, sovit.
Men idag så är jag ledig! tog en powerwalk och en sväng på stan.
Sen kom Anna och hämtade upp mig så nu sitter vi och brottas i soffan hos henne.
Det pratas väldigt mycket bio nu, jag vill se Snabba Cash, David tycker vi ska se Göta Kanal 3 och Anna vill se Avatar.. haha! undrar hur vi ska lösa det här.
I helgen så blir det iaf en brakfest för Linda som lämnar oss för Norway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0