En fartfylld helg.

Sitter hemma hos Joakim och känner mig allmänt vidrig!
Fredagen blev lugn med film hos bror med Johan, Fia, David och Elin.
Hela dagen igår var vi ute hos David, åkte på madrasser efter snöscotern,
grillade ute på sjön och hade det hur mysigt som helst!
Sen så var det mammas 50 års fest som gällde.
Supergod mat, god dricka och en hel del släkt.
Sen åkte vi till bror där alla andra väntade, tog ett par öl innan Mobét.
Svängde rumpan tills dom stängde sen blev det en hel del taxi åkande, fram och tillbaks, mat, folk, bla bla bla! Vid halv sex hämtade Patrik upp mig vid Ros.
Åkte hem till Joakim och hade fyllesnack i köket sen tok somnade jag.
Idag har vi inte gjort mycket vettigt! kollat på film och ätit popcorn!
Nej, nu ska han få köra hem mig! Johan Falk ikväll!
Bilder kommer senare.

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0