Året var 2009.

Januari.
Året inleddes med en brakfest för Zandra som fyllde 23.
Thaibrännan höll i sig och det var efterfester i jacuzzin.


Februari.
Lille Wille fyllde 1 år och Lille Joel fyllde 3.
Det var lite melodifestivaler, förkrök och en massa Mobét.


Mars.
Lillebror Johan fyllde 21 och jag började jobba på Parkens förskola.
Man började sakta men säkert få härliga vårkänslor.
Jag, Anna och Zandra blev kalenderflickor :P


April.
Körde årets första grillning med Karin, Linda, Joakim och David.
Hann med en helvettesresa på Ålandsbåten med Erica och co.
Jag och Maja målade heeela deras nya lya.


Maj.
Den efterlängtade sommaren kom äntligen!!
Jag fyllde 23 och det firades med alla tjejerna hos mig.
Jag blev nermejad utanför Mobergs.
Vi åkte ner till Helsingborg och firade Jenni som fyllde 30.


Juni.
Vi samlade ihop ett härligt gäng och drog till Singö på husvagns semester.
Midsommaren på Lidö, behöver knappt säga något mer!!!
Joakim, Johan och David tog studenten!


Juli.
Erica fyllde 23, vilket firades hemma hos dom.
Fest fest fest fest fest fest fest, och nattliga dopp.
Trädgårn, Trädgårn, balkongfest, Teatern, Teatern....


Augusti.
Kräftornas månad, kräfskiva hit, kräftskiva dit!!
Bad i poolen i Rimbo och en båtfärd i Långsjön.
Jag, Annie, Ally och Carro drog på en Cinderella resa.


September.
Jag och Annie åkte på rehab uppe i Gördalen, galet fint! 
Bästa kvällen på Mobét! Alla var där och S.N.S.B spelade.
Jag och Annie körde årets sista balkongfest fram till 04:00.


Oktober.
Jag blev förälskad i Rabih.. ;)
Annie fyllde år och stack till Mora och klarade körkortet!


November.
Jag, Anna och Jonas var och såg New Moon.. <3
Jag åkte till Åland med Erica, Anders & co.
Åland igen med Annie, Jocke, David, Johan och Luna.


December.
Vi invigde den första snön med att köra av vägen, tack David! :S
Pepparkaksbak hemma hos Annie, med lite vinglögg.
Jul i Dalarna med stora feta Kuusela släkten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0