Dåligt med uppdatering..

Helgen + halva veckan har ju passerat utan någon uppdatering...
Helgen var jätte lugn, var med Anna på hockey i fredags sen hem och sov.
I lördags så käkade jag, Elin och Joakim middag hemma hos Anna sen åkte vi hem till David och kollade på Hata Göteborg...
Det var inte dåligt man saknade Helsingborg när man såg den filmen.
Måste ta mig i kragen och åka ner nu snart! men först, Norrköping.
Åker dit den 2 April, ska träffa Aris och hans vänner för en helg med fest.
I söndags var vi och köpte en mobil till Elin och sen såg vi den sista Johan Falk filmen.
Aja, tillbaka till nutiden, jag sitter på jobbet, en timma för tidigt.
Jobbar hela veckan, på fredag så drar vi till Heron City, kollar bio, bowlar och dricker öl.
Jäävligt roligt faktst! och på lördag blir det utgång med Erica och Anna.
Har inget mer att berätta så jag avslutar här.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0