Söndag.

Och så var det söndag igen!! jobb i morgon :)
I fredags så kom Zandra över till mig, vi åt kräftor och drack.
Sen drog jag hem till min bror i väntan på att Erica skulle ringa.
Men när klockan började närma sig halv tolv tog jag insiativet att dra ner till Trädgårn för att möta upp dom som redan befann sig där.
Efter ett par öl och en "förlovning" drog vi upp till Mobergs.
Jäklar!! jag hade faktist riktigt roligt, vi dansade så fötterna glödde!
Kände mig faktist pigg när jag vakna så jag tog en sväng med mor på stan.
När presenten var inhandlad drog jag och mötte upp gänget på Esplanaden.
Det blev något utav ett bakishäng i SunnyHill med skytte och filmen Jägarna.
Hem en vända för att svida om och få mat i magen.
Sen bar det av upp till bowlinghallen med David, Joakim, Johan och Fia.
Det var fan riktigt kul!! bara Joakim som blev lite sne och fick dopa sig.
Resultatet; 1. David, 2. JAG, 3. Joakim, 4. Johan, 5. Fia...
Kvällen avslutades nere i SunnyHill med huliganfilm och dippade morötter.

En för jävla bra helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0