Helgen.

Var det halsfluss? nej, om jag ändå hade haft en sån "tur".
Åkte ner till sjukhuset i fredags, men blev akut skickad till Karolinska.
Där fick jag sitta på akuten i över 5 timmar och vänta innan jag fick hjälp.
Jag hade en knöl som bara växte och växte, så dom la ett snitt inne i halsen.
Så nu går jag på både smärtstillande och penicillin. Väldigt spännande. :(
Var på återbesök igår, så nu börjar det se bättre ut!
Helgen har med andra ord alltså varit tok lugn för min del.
Jag och Elin var ut till Vätö en sväng i fredags natt och hämtade hem Daniel.
Sen i lördags blev det lunch på stan och häng hemma hos David på dagen.
Kvällen bestod utav film nere i Sunny Hill, American virgin.
Igår var jag ju på KS igen, efter det tog vi en tripp till Täby C och kikade runt.
På kvällen blev det Valentine's day i Sunny Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0