Grängesberg.

Borta bra, men hemma bäst? det stämmer rätt bra det..
Det var mer än skönt att komma hem ensam till ett nystädat hus ikväll.
Jag har haft det hur bra som helst, träffat stora feta Kuusela släkten.
Vi kom upp sent i fredags, då umgicks vi bara och badade bastu.
Jag och Fia satt ute och tittade på norrskenet mitt i natten, det var såå varmt!  
Lördag vaknade man i skaplig tid, åt frukost och åkte över till Cina och Jari.
Tog en sväng in till Ludvika sen hem igen för lunch och fix.
Sen kom mamma, Peter och Sam. Och en stund senare Jenni och Dragos.
Vid fem började resten utav folket att trilla in, vi blev nog ca 25 personer.
Det blev en fördrink och snittar hemma innan vi gick iväg och åt middan.
Supergod mat, god dryck, trevligt sällskap och en grymt bra trubadur.
Peter dansade på bordet, Cina sjöng solo, Sam duschade i GT, hahaha!
Vidare tillbaks hem där det bjöds på mer drickbart och tårta.
Kl 2 gav jag upp, helt slut total deckade jag och sov längst i morse..
En fullspäckad helg med andra ord och en massa massa folk.
Så nu njuter jag utav min ensamhet utan stress ett tag, i morgon kommer alla hem.

dusch och godnatt! jobb i mörrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0