Är jag förvånad?

Nej, precis som alla andra år i augusti har jag fått halsfluss.
Vi kom hem från Emmaboda i söndags kväll.
Upp tidigt i måndags och drog till jobbet, körde en stängning.
I tisdags upp tidigt, jobbade till halv 5.
Igår hade jag öppningen så då ringde kl 04:00. skönt tid!
När jag kom hem igår så började jag känna av min hals.
Vaknade i morse och kunde knappt svälja mitt saliv.
Drog iaf iväg till jobbet, körde på hela dagen fast jag knapt orka prata.
Nu är jag hemma, totalt slut! har ondare än någonsin.
Så nu var det jag som sjukanmälde mig i morgon för att dra till sjukan.
Nu jävlar ligger ni rise till halsmandlar! nu åker ni BORT!!!

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0