Torsdag.

Det blev inte mycket till sömn inatt.
Först hade jag svårt att somna, sen så har jag bråkat med en fluga hela natten.
Så när klockan ringde i morse var man inte direkt utvilad!
Och jävlar så kallt det har varit idag, skinnjackan värmde ju inte direkt!!
Jobbet gick iallafall bra, jag trivs jätte bra där ute!
Efter jobbet tog jag en sväng på stan med Erica och Anders.
Men jag var så jävla trött så jag fick åka hem, så det blev ingen träning idag.
Nu ska jag slänga ihop lite mat, krypa ner i sängen och se en film.

Xoxo.


Kommentarer
Postat av: fis

och vi kom idag inte heller :(

tror du inte att johan har tappat bort nyckeljäkeln till tvättstugan? så det blev ju ingen tvätt idag!

men vi får ta o svänga förbi någon dag snart, skulle vara skönt o komma ut en litenbit utanför norrtälje i alla fall!:D

2009-09-17 @ 21:23:56
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0