While music pumps from passing cars...

Sitter här och lyssnar på The Rolling Stones - Streets Of Love i skogen.
Det är kallt, tyst och kolsvart här ute, nästan lite kusligt. :)
Jag har alltid varit jätte mörkrädd, så jag var lite nervös över att va här själv.
Men tvärt om, jag stortrivs! det är mysigt här ute!
Johan och Fia kom aldrig ut ikväll, dom kommer i morgon istället.
Men jag fick istället ett besök utav Annie och Anna, alltid lika trevligt.
I morgon så måste jag gå upp halv sex för att ta mig till jobbet.
Efter det ska jag träffa Erica, och senare träna.
Det har förresten blivit dags för en ny tatuering nu.
Plats och vad är redan bestämt, jag, Annie och Maja ska göra likadana.
Så jag måste komma ihåg att ringa Maja i morgon om tidsboning.
Nej nu ska jag leta efter en vinterjacka!

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0