Lördag.

Den här veckan har endast bestått utav jobb, jobb, jobb. Så jag har varken haft tid eller ork med något annat, har vaknat 05:00 och kommit hem 18:00.
Så veckan har alltså bara spenderats i Svanberga och i min soffa.
Men jag stortrivs där ute! så det är kul att gå upp på morgonen.
Nu är veckan slut, vaknade i panik i morse kl sju i tron att jag försovit mig.
Men när jag sansat mig så insåg jag att det är lördag idag, underbara lördag.
Så det var med ett sant nöje jag la mig igen och somnade om.
Nu sitter jag hemma hos mamma och Peter, ska hjälpa till inför festen ikväll.
Efter middan så kommer jag bege mig hem till underbara Annie som fyllt år.
Och jag antar att kvällen kommer att sluta på Mobét ikväll.

Ha en trevlig lördag! det ska minsan jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0