Helvettes snö!!

Usch vad jag hatar höst/vinter och allt som hör där till..
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få samma jul som förra året.
Men men, nej det blir nog inget nattligt bad och djungeldisco för min del.
Jag blir så deprimerad, skulle kunna stänga in mig och komma ut i vår.
Aja, idag så trottsade jag helvettesvädret iaf,  tog en promenad till Zandra.
Det är ju på andra sidan stan så jag blev sådär lagom helvettesblöt!!!
Hon ringde mig i morse och ville ha sällskap och bjuda på middag.
Mycket trevligt, vi ses inte alls lika ofta längre, så all tid uppskattas!
Idag är det torsdag,  alltså börjar helgen i morgon igen.
Vart tar veckorna vägen? aja, min helg blir lugn! lite hockey och film.
Nu kom Zandra ut i duschen så jag ska vara social.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0