Helgen..

Det blev en riktigt fartfylld helg för mig.
I fredags så var det 25 års fest och Mobét.
Blev brutalt uppsliten ur sängen igår för att bege mig iväg till Åland.
Hela kroppen skakade för att jag var så sjukt bakis.
Men efter att jag grundat med 5 glas vatten på båter flöt det på.
Det blev en mellanlandning hos Erica och Alex och sen Mobét igen.
Min mobilfan gav upp igår, har ingen aning om vad som hände.
Det går att ta emot samtal och ringa men ingen hör vad jag säger ;(
Idag blev det en lunch med Anders och Rickard och en promenad uppe på Lv3.
Jag hängde med Anders på en visning, superfin lägenhet mittemot mig!
Nu sitter vi hemma hos Joakim, slitna och kikar på Ensam mamma söker.

Ge mig vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0