Fredag.

Sov ju här på Vikingagatan inatt, så jag sitter kvar här ensam och hänger.
Kikar runt lite på datorn, lyssnar på Imogen Heap och funderar.
Imogen Heap, rotade faktist fram min skiva från 2006 för någon vecka sen.
Jag och Annie lyssnade ju verkligen sönder dom då.
Nu så är det ju faktist så att det är fredag, jag har inga planer alls.
Vilket känns väldigt skönt, jag ska bara umgås lite med vänner.
Jag vill kolla hockey, en annan vill dricka vin. Vi får se vad som händer.
Jag har dock sagt att detta ska bli en lugn helg för min del.
Förra helgen tog på alla mina krafter då jag gick fullt ut båda kvällarna.

Imogen Heap - Speeding Cars

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0