Tjejen som vaknade kl 05:13 idag.

Ja det är jag det! det är sånt man får stå ut med när lillebror är på besök.
Så jag har varit vaken riktigt länge nu, Joel har dock sovit någon timme igen.
Nu sitter vi hemma hos Emelie, Emelie och Joel kollar på foton och jag sitter här.
Vi ska snart gå iväg till jobbet för att äta lunch och hämta min mobil..
Så alla ni som har försökt ringa mig; jag har inte haft någon telefon!
Ikväll så ska jag till Johan som fyllde 21 igår, vet inte riktigt vad som händer där.
I morgon så ska vi köra melodifestival på Vikingagatan. Så blir min helg!!
Jag kollade på Vakna med The Voice i morse, gäst var Carolina af Ugglas
som sjöng sin låt "Snälla Snälla" och Angelica, jag måste erkänna; 
 Den kvinnan har feeling. Jag fick gåshud.
Dock så är mina favoriter inför morgondagen E.M.D - Baby Goodbye, den svänger!
Erik = Annies, Mathias = Josephines, Danny = Zandras!
Ha en trevlig helg gott folk!

Xoxo, Josephine.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo ja sa ju de :)

2009-03-13 @ 14:49:31
URL: http://angelicatt.blogg.se/
Postat av: maja

fy fasen. du fick den som var minst snygg!

2009-03-15 @ 22:11:07
URL: http://majahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0