Tillbaka till barndomen.

Japp! som ni flesta redan vet så är jag uppvuxen på landet. Roslagsbro/Röksta.
Och det är jag riktigt nöjd över! Jag har haft den uppväxten alla borde haft, klättrat i träd, gått vilse i skogen på jakt efter svamp, trillat igenom isen på vårkvisten när man lekt vid sjön och tältat på baksidan utav huset mm...
Yeah you name it! jag älskade min uppväxt ute på landet.
Nu när min familj bor splittrat inne i Norrtälje så kan jag inte åka ut till mitt underbara barndomshem och hälsa på och lapa in alla mina gamla minnen..
Men jag har tur att min underbara moster har flyttat ut dit,
till just Roslagsbro/Röksta.
Det är nästan så att jag kan stå på hennes tomt och skymta den gråa villan med dom blåa knutarna som jag växte upp i.
Idag så ska jag alltså tillbaks till min barndom, eller nästan i alla fall!
Jag, min bror och hans pingla Josefine ska åka ut till moster och hälsa på.

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0