Lördag.

Igår så fick jag träffa min lilla Maja igen, long time no see. :(
Men snart så flyttar dom in till Norrtälje, så då får det bli ändring på det!
Kvällen igår var iallafall riktigt mysig!!
Vi åt en supergod middag, tapas. Och så badade vi ute i jacuzzin!
När alla började fundera på utgång så traskade jag hem till Zandra och la mig.
Jag väcktes utav William straxt innan åtta så vi har hunnit ätit frukost och lekt.
Idag är ju som sagt min och Willes dag! Han ligger här i rummet brevid nu och ska sova lite, dock så ligger han mest och hittar nya läten! haha..
Vi ska ta en promenad med mamma och sen ta en fika på stan.
Det är så härligt att vara ute i det här vädret!  sol sol sol...
Jag hoppas att ni alla får en trevlig lördag!

Xoxo, Josephine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0