Lite uppdatering!

Så vad har hänt för mig den här veckan?
I måndags så var jag hemma hos Zandra och fikade.
I tisdags så jobbade jag första dagen på Park dagiset, jätte roligt var det!
Och som jag skrev igår så tog vi en tre timmar lång promenad i solen.
Idag så har vi varit och käkat lunch uppe på mitt gamla jobb, och sen följde jag med Zandra som skulle fotas till en kalender,
som jag också tydligen ska vara med i! haha..
Nu så sitter vi på Vikingagatan igen, har precis fikat lite.
Zandra färgar Maries hår så då tänkte jag passa på att lägga in lite bilder.
I morgon så ska jag träffa Erica och Ofelia igen,
vi hoppas på sol till våran promenad.
Sen på kvällen så ska vi fira lilla Fia som fyllt 18, bada lite jacuzzi och så!
Och på lördag så ska jag passa William när Zandra ska på en hemlig fest. :).
Haha, vilket ointressant inlägg det här blev!

Xoxo, Josephine.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Bröllopsfest!!!! Smart att skriva det.....Hela festen är ju hemlig......

2009-03-20 @ 08:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0