Helgen.

Födelsedagspartyt hos bror i fredags blev en riktig fyllefest.
Jag var hemma vid 05:30 tiden, slockanade som en tok. :)
Igår så låg jag död hemma i soffan hela dagen.
Zandra hämtade mig kl 20:00 då vi åkte till henne och såg melodifestivalen.
Det var verkligen inte rätt låt som vann, jag tyckte så synd om Måns.
Man såg verkligen hur besviken han blev, stackarn!!
Han ledde ju nästan hela tiden!
Roligt att det gick så bra för E.M.D iaf, vi röstade nog fem gånger! Haha..
Jag vaknade vid sju i morse utav William som lekte.
Så vi har haft en mysig morgon med frukost och mys hos Zandra.
Nu så sitter vi på Vikingagatan igen!
Ikväll så blir det en massa tv, söndagar är bäst!


Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0