Ännu en helg har passerat.

Det blev ingen utgång för mig i fredags, jag gick hem och såg tv helt ensam.
I lördags så träffade jag Zandra och William för lite shoping och en snabb fika.
Sen ringde en uttråkad Johan mig och ville hitta på något.
Senare på kvällen följde jag med Johan och Fia hem för att städa.
Vi tog ett rum var i den lilla ettan, Johan toan, jag köket och Fia stora rummet.
Vi blev precis klara till halv nio då allt skulle släckas.
Så där satt vi, med tända ljus överallt och spelade kort! :) haha.
Söndag morgon ringer Johan och väcker mig och säger att vi ska till IKEA.
Så dit åkte vi jag, Johan, Fia, Natalie och lilla Liam.
Så ännu en helg för mig blev lugn! Vad har hänt med mig? :)

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0