Underbar sommar vecka.

Det började förra onsdagen, med öl i kvälls solen hos mig.
Sen på fredan var det ju midsommar och på lördagen drog vi till Lidö.
Söndagen spenderades hemma hos Joakim med pizza och döhäng.
På måndagen när jag slutade jobba så stack vi ut till Singö.
Vi hade tre underbara dagar där ute med underbart väder och mängder med öl.
Det var väll ingen som ville åka hem igår kväll med Annies jobb kallade.
Så idag sov jag längre än aldrig förr och efter det har jag bara lapat sol.
I morgon så kallar jobbet igen, men jag har varit långledig och för en gångs skull så har jag tagit vara på dagarna och gjort något.
Alla vi Singö semestrare håller väll med om att det var en bra idé från min sida?
Jag hoppas att ni alla andra haft en lika bra vecka som mig!!

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0