I´m back.

Händer inte mycket i mitt liv just nu.
Efter båten i onsdags så var man ju lagom salongsberusad.
Så jag stack ut en sväng med Joakim, Luna och Johan.
Det blev massor med öl, en och annan shot och dans till stängning.
I torsdags så var det jobb till 21 och sen dog jag på soffan.
I fredags så åkte jag hem  till Annie efter jobbet, käkade middag och tog en öl.
Sen begav vi oss till Vikingagatan för att möta upp Zandra och dricka mer öl.
Det var ju tänkt att vi skulle dra till Trädgårn, men det blev direkt till Teatern istället.
Där det blev dags natten lång, och sen ett nattbad i hamnen (!!)
Lördag, söndag spenderade jag hemma i soffa framför tvn.
Så idag på jobbet var man grymt utvilad och på hugget!!
Nu så har jag William som vanligt på måndagar.
Vi leker med lego och har tagit en långpromenad.

Xoxo, Josephine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0