Hej hopp!

Här sitter jag och pillar på datorn och lyssnar på Håkan Hellström.
Har varit sjukt seg hela dagen, men syster tvingade med mig till Täby C.
Hon köpte lite presenter och sånt, jag drev mest efter, suckande och stönande.
Annars har det inte hänt så mycket, har käkat en supergod middag hos mor & Peter.
Sitter med ett glas Rosé DÁnjou och försöker lappa ihop min lediga tid i morgon.
Måste hinna med mycket efter jobbet, bolaget, hem, till mamma, käka..... bla bla!
Aja, det kommer iaf bli en superbra helg. Minns inte när jag var ledig en hel helg sist.
Pluss att både syster + karl är här, och kusin Joakim + Jonas. Mycket trevligt.
Så vad ska ni hitta på för kul i helgen gott folk?

Xoxo, Josephine.

Kommentarer
Postat av: Erica

Umgås med dig! :D

2009-07-10 @ 17:20:18
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0