Uppe med tuppen.

Ja, det var ju egentligen meningen att jag skulle åka till sjukhuset i morse vid 8.
Men eftersom att jag har en sån jävla sjukhusskräck så skjuter jag på det.
Jag ska vänta lite och se om det blir värre, mina utslag då alltså.
Jag gjorde ju som ni säkert alla redan vet en liten vurpa i Thailand.
Såren har läkt kanonbra, har dock fått ett par skitfula ärr istället.
Jaja, över mina fula ärr har jag nu fått någon sorts reaktion. Röda ringar.
Men vi får se, jag åker nog dit i morgon bitti istället. Det måste undersökas.
Jaja, så i morse iaf, när jag ligger helt ensam hemma i min sköna varma säng i den allra djupaste sömnen så börjar hemtelefonen ringa, ringa och ringa!
Vad i helvette! (tänkte jag) lägger dom aldrig på? så slutade det ringa.
Jag vänder på mig och somnar om, och så börjar det ringa igen!
Efter att det ringt i ca två minuter reser jag mig upp och svarar. Det var Annie.
- Hej! vad fan gör du? jag har ringt hur länge som helst.
- Ööh, jag sover! vad fasen vill du nu? klockan är inte ens nio.
- Vill du med ner på stan?
Så nu sitter jag här hemma hos Annie, vi har gått runt på stan och besökt banken.
Annie ligger för tillfället och sover i sin säng. Så nu är det min tur att väcka henne!
Ikväll så ska jag se Loser med Jason Biggs och Mena Suvari.

Xoxo, Josephine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0