Helgen.

Som ni säkert redan sätt på bilderna så blev fredagen rätt så hård! vi bestämde redan förra helgen att vi skulle ut  den här för att min bror äntligen skulle pallra sig ut.
 Annie som var med på den överenskommelsen hade dock glömt bort det.
Men efter lite om och men och någon kosken så behav vi oss hem till Joakim.
Vi skulle inte dricka något, men så blev inte fallet!
Det blev en jävla massa öl, sen ner till "På G"
Påvägen till Joakim igen så kom några hetsiga nazister och slog Joakim på käften,
jäääävligt moget med tankte på att Joakim typ var 20 år yngre än dom.
Hos Joakim igen så blev det ännu mera öl, en brottningsmatch, och ett skumbad.
Jag och Annie hade sån tur att vi fick skjuts hem på morgonen av John och Johan.
Så lördagen blev väldigt lugn med The Hills från kl 12:00 -19:00 hos Annie.
Det var min helg det. Hur var eran?

Xoxo, Josephine.


Kommentarer
Postat av: Angelica!

Jag har inte ens märkt att det vart helg :)

2009-01-04 @ 16:10:15
URL: http://angelicatt.blogg.se/
Postat av: angelica

haha ne mer så att jag hittade min gamla blogg :)

Nej har inte gjort ett dugg,.. har inte ens tänkt på att det vart helg!

2009-01-04 @ 17:31:27
URL: http://angelicatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0