Fredags.

Vi hade tänkt ta det lugnt hemma, så vi köpte bara ett par öl. Blev det så? Nej som vanligt när man tänkt att ta det lugnt så blir det annat! Jag, Emelie och Michel satt hemma hos dom, drack lite öl och snackade om allt mellan himmel och jord.
När ölen var slut så fick Michel den briljanta iden att vi ska shotta jäger.
Han hällde upp i glaset till mig och drack själv ur flaskan, trodde jag ja!!
Jag blev totalt "grundlurad" (som Zandra brukar säga) han drack inte alls.
Så efter sisådär 5 shotts så var jag bra rund om fötterna!
Vid elva tiden så bestämde vi oss för att åka ner till På G för ett par öl.
 Efter det så körde världens bästa Joakim hem mig.
Det var min fredag det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0